tisdag 31 januari 2012

Big Horn Steakhouse





Tjejlunch fredagen den 27 januari
Rekordet är slaget mina vänner! I fredags var vi 26 tjejer som mötte upp på Big Horn för att äta gott och umgås.
Big Horn har bytet skepnad, nu har de vita dukar med 2 ljusbruna löpare tvärs över bordet som tallriksunderlägg vilket vi upplevde det mycket fräscht och välkomnande. Oooh, vilken buffé vi bjöds på! Där fanns soppa, 4 sorters sill som var och en var de godaste jag har ätit sedan jag kom till Thailand och jag hoppas att alla smakade på rullströmmingen som smakade lika som i Sverige.
Sedan var det sallad med vitlöksbröd som jag inte kunde låta bli, även om jag egentligen slutat att äta vitt bröd. Denna gång fick det mörka brödet vara för min del. Thailändska o svenska välsmakande rätter följde härefter.
Men tro nu inte att vi får denna stora buffé varje gång, Conny, Big horns ägare fixade extra rätter denna gång för att, som han sa; välkomna oss tillbaka och för att vi var så många tjejer. Det var en otrolig lunch för endast 250 B.
Sänder ETT STORT TACK till Conny med personal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar