onsdag 20 februari 2013

11/1 2013 LINDAS RESTAURANG

LINDAS RESTAURANG Vårens första lunch lade jag på Lindas Restaurang den 11/1. Det är alltid trevligt hos Linda då borden är fint dukade med vita dukar, brutna servetter, färska blommor och ljus. Bara detta gör att det känns lyxigt. Tyvärr kunde jag inte medverka själv då jag tillbringade min dag i sjukhussängen. Jag förlitar mig på tjejerna som förmedlade att maten var god och jag instämmer då Tyrone fick med sig smakprov hem. Fiskgratängen var jättegod, och jag hade inte väntat mig något annat. Linda vet att jag älskar den så jag fick avnjuta den när jag kom hem. När maten är väldigt god då gäller det att man kan närvara från början annars finns risken att man inte får smaka av allt, vilket hände denna gång hos Linda. Vissa rätter var det alltså lite snålt tilltaget av, så jag ska påminna Linda om det nästa gång vi är där. Alla hade i alla fall trevligt precis som det ska. Ett stort tack till Linda med personal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar