fredag 1 februari 2013

21/12 2012 BIG HORN

BIG HORN STEAKHOUSE Den 21/12 var vi tjejer på Big horn och åt årets sista lunch. Varför valda jag just denna restaurang igen+ Jo, de serverar inget julbord då Conny, ägaren, vill gå ut och äta ett julbord som han inte gjort själv. Tur för oss då nästan alla restauranger har julbord. Vi blev 14 st. och jag bestämde mig för att slopa buffén då vi var så få. Alla fick beställa det de var sugna på just då. Big Horn har kapacitet att ta emot ca 15 personer utan förbeställd mat. Jag tog Conny på orden och det visade sig stämma. Han var nog nöjd då restaurangen förlorar ganska mycket pengar på bufféerna. Han hoppas att han får gratis reklam genom oss och det hoppas jag på.. Vi hade en trevlig eftermiddag med god mat och mycket prat. Det var egentligen den sista lunchen på Big Horn då de öppnar senare på g. av personalstrul. MEN kommer vi dit, öppnar de speciellt för oss. Big Horn är den enda restaurang som verkligen bjudit oss på massor. Jag brukar beställa 2 thai och 3 farang - rätter och ni vet alla att det varit upp till 12 rätter med tillbehör. Hoppas att ni förstår så billigt det är med 250 Bath. Eftersom han är så tillmötesgående tänker jag lägga en lunch i slutet av februari eller början av mars som tack för hans erbjudande. Då hoppas jag att alla ställer upp mangrant för att visa sin uppskattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar